יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

אהבי אותי

"קרבי אלי," ביקשתי.

היא קירבה את כיסאה. קרבתי את שפתיי אל פניה. נשימתה הייתה רכה ושלווה. עפעפיה רפרפו על פניי. טיפת יין ארגמן חנתה בזווית שפתיה החושניות. שלפתי את לשוני וליקקתי את הטיפה אלי. פיה נפתח מעט. השחלתי את לשוני אל תוך הרווח בין שפתיה, העברתי אותה על החך והנמכתי אל לשונה. למרות ששתינו יין יבש, היה לה טעם של יין מתוק. היא חיבקה את לשוני בלחייה החמות ופגשה בי בלשונה. בליטוף התקדמתי תחת שמלתה. היא פישקה את ירכיה, נותנת לי מקום ביניהן.

"חבקי אותי," ביקשתי.

היא הניפה את זרועותיה וכרכה אותן סביבי. חום חיבוקה חרך את עורי. חשתי כיצד הוא מתמזג עם זרימת הדם ומפעפע אל לבי. ציפורניה נגעו לא נגעו בעורפי. פחדתי שקצוות שיערי הקצר ידקרו את כריות אצבעותיה כמחטים. המחשבה שתירדם למאה שנים הבאות בלעדי לפתה את קיבתי. אחזתי בכף ידה והורדתי אותה אל פי. נשקתי לכל אחת מאצבעותיה, טועם את העור הרך.

"היפתחי אלי," ביקשתי.

היא פערה את עיניה השקדיות. יכֹלתי לטבוע בצלילותן. רשרוש ריסיה הארוכים נשמע כרחש רוח בחורשה. נגעתי בסנטרה וכופפתי את ראשה לאחור. תלתליה ריקדו בעדנה על זרועי. צווארה התארך ונמתח. וריד כחלחל פצע את הלובן. העברתי את שפתיי לאורכו וירדתי אל מחשופה. הנחתי את ידי על מפשעתה.

"קחי אותי," ביקשתי.

היא פרמה את חולצתי, כפתור אחר כפתור, מלטפת את חלקות עורי שנחשף. פתחה את אבזם החגורה ומשכה את רוכסן המכנסיים מטה. ערום התעטפתי במגע שהעניקה לי. היא מדדה אותי בלשונה מכפות רגליי עד שפתיי, דרך שוקיי, ירכיי, מפשעתי, בטני, פטמותיי, צווארי וירדה מטה צעד אחר צעד בואדי שהותירה, נוגעת מפעם לפעם בקצה אפה הקטן בעורי הגס.

"היי שלי," ביקשתי.

היא פשטה את שמלתה. שדיה נפלו על חזה. פטמותיה הזדקרו. מגע ידי הגסה שילח רטט לאורך גופה הדקיק, היא הביטה מטה ובעדינות הפילה את גופה אל ברכיה, קימרה את אותו לאחור ופשוקה לעיניי קפאה במקומה. כרעתי בין ירכיה, קירבתי את שפתיי אל איברה הנשי ולגמתי את מעיין הנעורים שפרץ ממנו. העברתי את לשני בין שפתיה, החדרתי אותה פנימה, אוסף אלי את כל אשר נתנה. היא יישרה את רגליה והרימה אותן מעלה, כורכת את קרסוליה על גבי. ייצבתי את ידיי לצדדי גופה וחדרתי פנימה. אנחתה החרישה את אוזניי.

"אהבי אותי," זעקתי...

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe By E-mail

View previous campaigns

קוראים

קטגוריות

רשומות פופולריות

תגובות אחרונות באתר

Back to Top